tisdag 23 november 2010

Kidnappad

Idag kidnappade jag Hugo. Jag drog på oss de värsta vinterkläderna vi har, satte Hugo i pulkan och pulsade iväg till affären för att köpa köttbullar som Hugo så gärna ville ha. Väl i kassan så blev det totalt strömavbrott! Helt becksvart! Vilket drama! Först trodde jag att vi var inlåsta så vi stod många minuter och väntade vid kassan. Sedan såg jag några andra som gick ut genom en sidodörr som öppnades av personal med nyckel. Eftersom vi hade betalat kunde vi smita ut. Mycket spännande.

(Hugo har inte kräkts sedan igår kl 14 och han har fått i sig lite mat. Jag vågar nästan inte ta i honom för det gör ont i mitt hjärta att bara känna ben genom tröjan. Fy fasen vad smal han är nu!!! Men en sked i taget skall vi försöka få igång magen. Tror ni förresten inte att han blivit förkyld igen nu!?!?!? Feber - håll dig borta annars skriker jag högt!!! Ge dig på mig istället!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online