måndag 1 november 2010

Liggdelen åker!?!?!

Idag har jag och mina småpojkar varit på Tornby och köpt åkpåsar till vagnen! När jag och Hugo senare åt lunch så blev Oliver lite otålig i sin liggdel. Jag plockade upp honom i knät en stund vilket alltid gillas. Men det blev jobbigt att själv äta och att hjälpa Hugo med sin icke-barnvänliga mjölkfria vuxenportion, så jag satte Oliver i Hugos del av vagnen så att han skulle kunna se sig om lite bättre. Det gick jättebra. Han satt och lekte glatt med remmarna kring magen... :)

Oliver tycker fortfarande att det är helt ok att ligga i sin liggdel och jag tycker att det är rätt skönt att han ligger där. Han blir 6 månader den här veckan och har fortfarande inte protesterat över att ligga i vagnen förutom när han varit närhetstörstande. Så inatt får jag sova på saken. Ta bort liggdelen eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online