fredag 21 maj 2010

2 veckor!


Idag fyller Oliver 2 veckor! Allt har gått bra hittills. Magen krånglar lite och sugbehovet är för stort då och då. Men Oliver är så otroligt lugn och snäll, så det känns inte som något större problem. Nätterna har det senaste varit jättebra. O har haft svårt att bajsa, men han ligger mest och stånkar i sömnen och skriker nästan aldrig.
Precis som när jag ammade Hugo, så överproducerar mitt högra bröst mjölk. Det är så illa att mjölken rinner ur näsan på bebis eftersom han inte hinner svälja! Hoppas på att allt ställer in sig rätt och fungerar som det skall inom ett par dagar.
(Märker ni att jag är mycket mer positiv den här gången än när Hugo var nybakad??? *blink*)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag har en ny tävling inne hos mig just nu där man kan vinna ett par jeans från Lucky Ellen. Var gärna med!

    Ha en fortsatt underbar söndag.

    http://gratistokig.blogg.se

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online