måndag 17 maj 2010

Minifom

Idag har jag och Oliver varit på Apoteket och köpt Minifom och Sempers magdroppar. Oliver hade ont i magen igår kväll också. Det jobbiga är att han vill suga, suga, suga när han har ont, men ger jag honom bröstet så får han ännu mer ont. Så igår stoppade jag in nappen i munnen när jag var säker på att han var mätt. Han tog den med en gång!

Nu får vi se om Minifom hjälper. Det tar några dagar innan den får full effekt tyvärr.

Vi har vår första tid på BVC den 24 maj. Tycker att det är lång tid dit, men strunt samma. Jag räknar inte med att få mycket hjälp därifrån. Vi går dit bara för att kolla vikt och längd, göra läkarkontrollerna och få vaccinationerna...

Jag har försökt att fota Oliver också, men han är för lättväckt så det går inte riktigt som jag tänkt mig. Vi får fota när han är så stor att han kan ligga på magen och lyfta huvudet istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online