måndag 3 maj 2010

56


Nu har bebis snart varit inne i magen i 2 extra veckor, precis som sin bror... Hugo var ju fortfarande "liten" när han föddes i v 42+1. Han var 50 cm och vägde 3250 g. Kläderna i strl 50 räckte i några veckor.
Den här bebisen kommer inte att vara liten. Jag räknar med att den kommer att väga drygt 4000g. Därmed är det väl osäkert om strl 50 kommer att räcka till ens på BB??? Därför har jag nu packat ner 2 st sparkdräkter i strl 56 i BB-väskan utöver de små pyttekläder som redan var nerpackade.
Jag hoppas dock på att vi får använda kläderna i strl 50 ett tag i alla fall. Vi har kvar så mkt sött från Hugo!!! Strl 56 är det nästan brist på... Får skicka iväg mormor eller pappa J på storshopping ;)

2 kommentarer:

  1. Haha..jag trodde jag skulle få en pluttbebis så jag köpte för små kläder till emilia. Erik fick gå å handla nytt när vi låg på BB

    SvaraRadera
  2. Tur att alla storlekar finns hemma redan... :)

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online