tisdag 4 maj 2010

Mera pytt i panna!

Inatt kom Hugo in och klättrade över mig för att ligga i vår säng kl 02. Jag vaknade såklart och kunde sedan inte somna om pga foglossning och ont i magen. Jag har nästan alltid ont i magen när jag ligger ner, men jag har slutat inbilla mig att det är sammandragningar/förvärkar eftersom det alltid försvinner när jag reser mig upp.

Vid 04-tiden drömde Hugo. Han viftade med armarna, snyftade och gnällde högt: "Mera pyttipanna! Mera pyttipanna! Nee-ej mamm-ma!"

Tycker han att jag svälter honom måntro??? ;)

På tal om mat! Igår kväll när jag skulle börja laga mat så frågade Hugo som vanligt: "Äta nu?" Jag sa: "Hamburgare och pommes frites", varpå Hugo tjöt av glädje, viftade med armarna och skrek "JA! JA! JA! Och allt å eppba å keppbup!" Verkar som han har en ny favoriträtt... :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online