söndag 2 maj 2010

Gissade datum

13 april - Jeroen (flicka)
18 april - Pernilla
26 april - Anngelica (pojke)
27 april - Ulla (flicka), Jenny E
28 april - jag (flicka)
30 april - Jenny B
1 maj - Louise, Jenny B
2 maj - Karin
5 maj - mommo
8 maj - mommo

Jaha, då har de flesta datum som ni gissat på passerat! Sorry att jag inte uppfyllt era önskemål ;) Jag har faktiskt varit lite inställd på att bebis skulle komma innan BF (23 april) eftersom jag hade mycket sammandragningar och andra känningar för flera veckor sedan. Men det hade jag ju med Hugo också...

Så nu är jag inställd på en igångsättning den 8 maj! Skönt på ett sätt att veta när man skall åka in, att man har tillgång till bm och läkare under hela förloppet, att barnvakt är på plats.

Inte skönt att det är större risk för komplikationer efter en igångsättning och att barnet väger en bit över 4 kg... Men, men. Nödutgången har ju brorsan redan provat en gång och den fungerar ju faktiskt! ;)

1 kommentar:

 

blogger templates | Make Money Online