tisdag 18 augusti 2009

Abbe


Bild på min morfar
Foto: jag
Det här är min älskade morfar. Han är född 1916 och fyller alltså 93 år i år. Tog mig tiden att redigera en bild på honom idag mellan alla beställningsbilder.
Jag har börjat jobba nu och jag kommer att jobba 90% i 2 månader framöver på labbet. Under den här tiden kommer jag att ligga lågt med nya fotograferingar (med undantag av någon porträttfotografering), och istället ägna kvällarna åt hemmet och att redigera mina egna bilder, fixa med datorn, göra bildback-ups, fixa min hemsida, mm mm. Skall bli jätteskönt att få ordning på allt sådant som slackar efter.
Hugo har gått sin andra dag på dagis idag. Det har gått bra. Han vill ha 100% uppmärksamhet och kroppskontakt stora delar av dagarna, men idag hade han lekt jättebra för sig själv ute med bilarna och det var han fullt upptagen med när jag skulle hämta honom. "NEJ!" sa han när jag kom och sade att vi skulle gå hem. Ett tecken på att han trivs ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online