söndag 16 augusti 2009

Jobb!

Ärligt talat, jag är lite lat... Jag har inte orkat söka några nya jobb under sommaren. Jag har ju hela tiden vetat att det varit ganska säkert att jag skulle få komma tillbaka till universitetet och jobba nu efter semestern. Men bara för en månad eller två. Och så blir det. Idag skall jag fundera på hur många procent jag kan jobba och på tisdag skall jag på möte med Nalle. Dags att ta fram mina gamla forskningspapper igen ;)

Hugo börjar på dagis igen imorgon och jag har ingen ANING om ifall det blir någon form av inskolning första dagarna, eller om jag bara skall lämna honom där. Han gick ju på dagis bara en månad innan semestern. Vi får se.

Nu har vi besök av Eddy, Saskia och Thijs från Holland. De är världens gulligaste!!! Vi hade kräftskiva igår, bara vi 4 vuxna, för att visa dem ännu en svensk tradition. (För några år sedan var de med på en äkta svensk midsommar - och holländarna höll igång med sprit och musik efter att alla svenskar gått och lagt sig :D )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online