fredag 14 augusti 2009

Hemmalyx


En vacker orkidé som min mormor fått på mors dag
Foto: jag
Idag har vi ÄNTLIGEN fått upp alla hyllor som skulle upp i klädkammaren. Gud så skönt! Äntligen har jag kunnat städa bort en massa bäbissaker som stått framme och samlat damm! Allt står inte rätt på sina hyllor därinne än, men snart så!
Jag trivs så otroligt bra med ordning och reda kring mig. Jag vill ha en lite lyxig känsla när jag kommer hem. (Svårt här hemma eftersom Jeroen trivs med oreda - säger han i alla fall, frågar ni mig är han bara lat :) - och Hugo drar fram saker hela tiden.
Det jag gärna skulle vilja fixa härnäst är fina sängkläder, flera stycken i samma stil så att det blir fint i garderoben också. Vitt skall det vara. Och likadana handdukar i max 2 olika (men matchande) färger. Just nu har vi en massa olika handdukar som spretar i färger och storlekar och det känns absolut inte lyxigt! Mer flärd i hemmet nästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online