fredag 28 augusti 2009

Gnällblogg?

Jag försöker undvika allmänt gnäll i min blogg när andra personer än jag själv är inblandad. Men hurra vad det hjälpte att skriva av sig igår! Jag blev på bättre humör genast. Och efter mitt och Hugos spontana kortbesök hos fam B på eftermiddagen så var jag på topp igen :) Jag hoppas dock att slippa gnälla allt för ofta. :p

I december flyger vi till Holland. Hittade billiga biljetter Linköping-Amsterdam och det är sååå skönt att veta att man bara har 10 min till flygplatsen när man skall åka. Längtar!

4 kommentarer:

  1. Du får göra som oss. Skaffa en gnälletikett att stoppa in allt gnäll under.

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Fast jag vill ju inte gnälla :p

    SvaraRadera
  3. Men! Hur flyger man utomlands ifrån lilla Linköping? Trodde tåg till Köpenhamn och flyg därifrån var det smidigaste...

    SvaraRadera
  4. Linköpings flygplats... Åt SAAB-hållet till... :D

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online