onsdag 19 augusti 2009

Barnkläder

Jag åt lunch på stan idag och passade på att titta in i ett par affärer. Jag tittade på kläder till Hugo. Vet inte varför, för hans garderob svämmar över av kläder i strl 86 och han har inte ens hunnit växa i den storleken trots att jag lade undan strl 80 redan tidigt i våras. Men så mycket snyggt som har kommit in till pojkar nu!!! Helt tokigt! Jag vill köpa massor med saker till min prins! Men i slutet av den här månaden kommer inga pengar eftersom lönen för augusti inte kommer förrän i mitten på september :(

I alla fall så lade jag undan en lite tjockare luvtröja/-jacka och en keps på H&M som jag skall hämta imorgon tillsammans med Hugo. Sedan kunde jag inte låta bli att köpa ett par urtuffa jeans på KappAhl. De var såååå snygga. Det får bli fler "Dagens outfit-bilder" här på bloggen framöver! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online