torsdag 13 augusti 2009

Planera för framtiden

Just nu har jag fullt upp med att ta hand om en sjuk Hugo. Han blir så ynklig när han är sjuk. Han kräver kroppskontakt i princip 24 timmar om dygnet, även när han sover. Och det är mamma som gäller. Inte pappa. Pust! Jag som har så mycket annat att pyssla med just nu. Visst är det typiskt!?!?!

Här hemma städas det för fullt. Tvättrummet har fått sig en ordentlig omgång och vår klädkammare skall äntligen få struktur och ordning.

Mitt fotograferande kommer att få stå lite i skymundan ett tag för att jag skall hinna ikapp med redigering av bilder. Dessutom skall hemsidan uppdateras rejält och jag skall ta mig en funderare över hur mycket plats fotografin skall få i mitt liv framöver. Skall jag dra ner på det, eller skall jag satsa rejält? Det är frågan.

1 kommentar:

  1. Stackars bubben. Hoppas han blir frisk snart. Vicki är också sådär kelsjuk när hon är sjuk. Det är krävande men mysigt på samma gång.

    Jag tycker att du ska satsa på fotograferandet. Du är ju så grymt duktig på det där.

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online