måndag 10 augusti 2009

Jenny och Erik


Jenny och Erik gifte sig vid stranden strax utanför byn Stora Frö på Öland. De flesta porträtten tog jag som man "skall", i skugga med reflexskärm. Men trots stark sol kunde jag till slut inte låta bli att släpa brudparet ut på stranden och fota dem i medljus med vattnet och Ölandsbron i bakgrunden. Himlen var klarblå och det var så vackert. Det här är min "minnesbild" till dem. Så här upplevde jag dagen - solig, varm. kärleksfull, somrig och härlig :) Ni är så fina och jag är överlycklig över att ni flyttat hit till Linköping!
Under tiden vi fotade låg många människor på stranden och solade, men vi lyckades hitta en liten smal remsa där stranden var fri från folk. Bakom mig och strax till höger om bildytan satt, låg och stod nyfikna badgäster och tittade på när vi fotade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online