tisdag 23 mars 2010

6 timmar kvar

Om 6 timmar skall vi infinna oss på ultraljudsavdelningen! Jag vågar inte ens gissa hur bebbe ligger just nu. Men det gör inte ont i mitt gamla operationsärr, vilket är ett tecken på att huvudet inte är neråt... Fast jag kan ju ha fel!

Efter ultraljudet blir vi lotsade till ett förlossningsrum (om huvudet inte är neråt - för då får vi åka hem), där vi skall köra en ctg-kurva på 20-30 min. Sedan får jag dropp med Bricanyl - hemska tanke! Och så kommer läkaren och försöker vända bebbe. Därefter blir det ytterligare en ctg-kurva och om allt ser bra ut får vi åka hem.

Hugo ler finurligt när vi pratar om att han får stanna länge på dagis idag. Hoppas att han tycker att det är lika roligt när barn efter barn går hem i eftermiddag och han är kvar... Jag är grymt nyfiken på hur han tar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online