fredag 5 mars 2010

Ont i magen

Idag har jag legat hemma hela dagen med ont i magen. Jag gick upp strax efter 5, när Hugo hade vaknat. Jag kunde inte somna om pga att det kändes som om någon precis dragit ut en kateter... Så jag slängde mig in i duschen och tog en lång varm dusch. Efter det var jag lite snurrig och lade mig i sängen igen. Där somnade jag om, vaknade med "mensvärk", somnade om igen, vaknade och hade fortfarande ont, gick ner och åt lunch, lade mig på soffan och rörde mig inte ur fläcken förrän det var dags att hämta Hugo på dagis.

Hoppas att det inte kommer att vara så här resten av graviditeten! Men jag kanske skall ställa in mig på det? Det var ju så i 2 månader med Hugo. Fast då var det nästan enbart på kvällen och natten och på dagarna var jag ju arbetssökande, så då gjorde det inte så mycket om jag tog en dag på soffan... :(

Har tre veckor kvar att vara på lab/kontoret så om jag har ont får väl den här bilden skrämma iväg mig till jobbet:


Porträtt från förra helgens studiofotografering
foto: jag

Big Brother ser dig! Knapra Panodil, Laila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online