onsdag 24 mars 2010

Please?

Oufff! Jag har haft besynnerliga krämpor i magen idag. Plötsligt känns det som om hela magen får syrebrist. Det gör inte ont på något sätt, men det går inte att vara sig själv riktigt. Känns som illamående fast utan att må illa. Que? Någon som förstår? Vet inte om det är sammandragningar, eller om det kan vara att bebbe ligger och trycker på något blodkärl.

Utöver det har jag haft ont i operationsärret och de vanliga sammandragningssmärtorna. Inget att gå i däck för egentligen, men det är sååå trist att inte fungera normalt! Som grädde på moset känner jag hur det håller på att mogna till för en förlossning på lämpligt ställe.

Behöver jag säga att Hugo fått leka ensamlekar under eftermiddagen??? :(

Hoppas att den här mognadsprocessen fortsätter i samma takt. Jag skiter i om jag får vagga fram, snäsa av familjen, är totalt osocial osv i ett par dagar, om det bara kan betyda att bebis kommer snart. 4 veckor, släng er i väggen! Jag är redo nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online