torsdag 11 mars 2010

En bra dag... (?)

Idag var jag överlycklig när jag på eftermiddagen inte kände ett uns av smärta någonstans i kroppen. Visst, magen kändes som om den skulle spricka när som helst, men inget gjorde ont. Jag bestämde mig för att idag skulle det städas och plockas undan en massa!

Hugo var den förste att bli skurad i ett varmt bad! Sedan dammsög jag och skurade golvet i hallen. Och där tog det stopp. Ont i ryggen! Det här är ett skämt! Det var dock inte sämre än att jag orkade med att laga middagen: grillad kyckling med potatis, sås och ärtor. Förresten, det var Allroundkryddan som Hugo reagerade på, för när jag bara saltar kycklingen så förblir hans mage normal.

Bildbeställningar från mina senaste fotograferingar börjar trilla in. Bl a den här som skall användas som tackkort för dopet:


Selma, 5 mån
foto: jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online