torsdag 25 mars 2010

Lunka på...

Det händer inte särskilt mycket i vardagen just nu, förutom allt det här med graviditeten... Känner mig enkelspårig! Idag var i alla fall min sista dag på labbet och från och med imorgon kommer jag att vara hemma och fixa. Ett manuskript skall läsas och skrivas om lite. Annars är det lugnt.

Jag hade sammandragningar fram till 14-tiden idag och fick även svettattacker i samband med dessa. Phu! Jag kände mig som en tant i klimakteriet! Mitt under lunchen med mina söta kollegor började svetten bryta fram. Riktigt otrevligt. Men sammandragningarna är välkomna. Jobba på bara! Fixa ut bebis snart! (Fast först skall vi hämta vagn, fixa spjälsängen, köpa de sista sakerna som behövs, packa bb-väskan och sånt - det fixar jag nästa vecka!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online