onsdag 17 mars 2010

Magsjuka

Jodå, jag åkte också på magsjukan. Igår var jag helt däckad och fick knappt i mig något att dricka ens. Men på kvällen blev det bättre och då lyckades jag knapra i mig ett päron, två piggelin och lite nudlar. Känner mig lite yr idag, men jag antar att det är för att jag inte ätit så bra. Bebis tar väl av mina reserver nu kan jag tänka mig.

Jag skall i alla fall ut och ta mig en nypa frisk luft nu. Skall titta förbi på Coop och se om de har några färdiga pannkakor. Pannkakor med äpplemos borde funka bra att knapra på, även om jag inte är så sugen just nu, efter att ha försökt äta rostat bröd med ost :/

Nåja, på fredag är det dags för ultraljud igen och då skall jag i alla fall vara frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online