fredag 26 mars 2010

Snurrigt

Äntligen fick hela familjen träffa sötaste Ulla på MVC igen! :) Mitt blodtryck är precis samma som det var när jag skrevs in och urinprovet var blankt. Bebis har dock snurrat runt i magen igen och ligger nu i princip helt på tvären. Suck! Så nu har jag fått en ny tid för vändningsförsök på förlossningen på måndag. Den här gången skippar vi ultraljudsavdelningen eftersom det var fullt där och vi gjorde en tillväxtkontroll för en vecka sedan. Om jag fattade rätt så skall de kolla snabbt med ett "enklare" ultraljud i vilket läge bebis ligger innan jag ev får ligga med ctg-kurvan.

Jag har ju haft ganska mycket sammandragningar de 3 senaste dagarna. Jag missade att fråga hur de gör om jag har sammandragningar på måndag också... Jag vill ju helst att sammandragningarna skall vara ett tecken på att det snart är dags, även om vi inte har fixat alla prylar hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online