tisdag 2 mars 2010

Kroppen förbereder sig!

Igår ramlade jag ute i snöslasket. Sidan av magen slog i. Jag såg stjärnor, men det berodde nog mest på att jag föll fort och reste mig upp ännu snabbare (det var kallt och blött och jag var på väg till jobbet och jag ville inte gå hem igen för att byta kläder). Fick inte ont, mådde inte illa, men liiite orolig var jag för bebbe innan h*n började röra på sig ca 2 timmar senare.

Min kropp verkar förbereda sig på allvar nu inför kommande förlossning. Imorse kom den första droppen mjölk och jag har ont i "musen" på ett annat sätt än vid foglossning. Kanske skall jag se till att min hjärna börjar förbereda sig lite bättre också på tillökning i familjen? 7 veckor kvar känns som en evighet, men de sista veckorna kanske går fort. Låt oss hoppas på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online