lördag 13 februari 2010

Bebis!

Åh, så liiiten han är!!!

Vi var hos Rasmus, 3½ vecka, med familj idag. Jag fick hålla honom! Så liten! Jättesöt med massor av mörkt hår. Och hör och häpna, jag fick hålla en bebis utan att Hugo protesterade. Jag såg i ögonvrån hur Hugo betraktade mig i någon sekund, och sedan återgick han till det han lekte med. Annars brukar han ropa "Mamma!" med lite gråt i rösten. Vi har pratat mycket bebis det sista, så han börjar nog förstå att mamma kommer att hålla en bebis väldigt mycket från och med om några veckor ;)

Sedan bajsade bebisen och jag lämnade ifrån mig honom :D

Hugo lekte ganska mycket med hunden Charlie och klappade honom försiktigt, försiktigt med bara fingertopparna. De har två saker gemensamt: känsliga magar och extremt bollintresse! Hehehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online