måndag 1 februari 2010

Kontroll på MVC, v 28+3

Idag var hela familjen på MVC och kollade upp hur jag och magen mår. Hugo tröttnade på att vara inne hos Ulla direkt, så han och pappa var ute i korridoren och körde dockvagn istället :D

Allt såg i alla fall superbra ut, förutom att sf-måttet inte ökat som det skall. Både jag och Ulla tyckte att det var bra att jag varit på tillväxtkontroll (ultraljud) förra veckan där vi såg att allt var helt normalt. Annars hade hon skickat mig till ultraljud direkt... Nu är jag ju redan inbokad igen i v 32.

Lite komiskt det där med sf-måttet för jag tänkte igår på att jag för min egen skull inte behöver gå på ultraljudet i v 32 eftersom allt såg så bra ut förra veckan. Men med tanke på sf-måttet idag, så ändrade jag mig. Lika bra att kolla tillväxten igen om ett par veckor!

81 dagar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online