lördag 27 februari 2010

Sovit gott!

Inatt har jag sovit bättre än på mycket länge känns det som! Hugo vaknade vid 00-tiden, men då fick J gå upp och titta på film med honom. Jag vaknade ett par gånger av att Hugo gnällde. Sedan vet jag inte när de kom upp igen, men både Hugo och jag somnade om snabbt. Kl 8 vaknade Hugo, men jag fick ligga kvar och dra mig i sängen :) Behöver det efter sjukvakan... Är fortfarande seg, men jag skall försöka komma igång lite smått.

Har mycket som jag behöver göra idag. Det blir ju inget dop idag och även om det är jättetråkigt att missa det, så är det skönt att få tid att fixa här hemma... Schizo!

Inom de närmsta dagarna skall jag börja fundera på en förlossningsplan som jag och J kan prata om med barnmorskan nästa gång vi träffar henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online