måndag 22 februari 2010

Söndagskvällen



Välskottat utanför vårt hem! Hugo på språng hem till Emilia...

Igår eftermiddag kom vi äntligen iväg till Jenny med familj för att mysa, äta tacos och spela Wii :) Det var supergott med tacos! Hugo tyckte att det var roligt att träffa Emilia igen och de lekte bra med varandra. Emilia ville köra bil på Hugos rygg (för att kittlas). Först var Hugo inte alls med på noterna, men sedan fattade han. Vi brukar ju köra bil på varandra hemma också.

Det gick alldeles utmärkt för Hugo att somna borta. Han blev dock lös i magen och när jag gick upp för att hämta ner honom så hade det hänt en olycka (som stank som ärtsoppa) i sömnen. Jag blev tvungen att väcka honom för att byta blöja :( Idag är dock magen fin igen. Har ingen aning om vad han fått i sig, men jag hoppas på medwursten. Annars lutar det åt havre eller tomat och jag VILL inte utesluta mer ur Hugos kost nu!

Väl hemma tog det en timme för Hugo att somna om. Bläk! Han tog dock igen det imorse och vaknade inte förrän 6.30.

Det var första gången jag spelade Wii igår! Jag fick stordäng i bowling men spöade J duktigt i tennis. Sedan åkte Wii-brädan fram och jag satt och flinade åt de andra när de "hula-hoopade", men var alldeles för mesig för att själv ställa mig på brädan. En annan gång. Jag hade tillräckligt skoj sittandes i soffan :)

Snälla Jenny skjutsade oss hem sent på kvällen. Tack sötnos!

2 kommentarer:

  1. Oj, blev han dålig efter att varit hos oss. Jag var lite orolig att det skulle finnas mjölkrester kvar på/i matlagningsredskapen.

    SvaraRadera
  2. Nej, det skall du inte behöva oroa dig för. Mjölkreaktionen har alltid kommit ca 2 dagar efter att han fått i sig mjölk. Så det här var något annat, eller så fick han i sig mjölk under fredagen...

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online