måndag 22 februari 2010

Randiga vänner


Idag blir det en "jobba hemma dag". Skall sitta och söka info på nätet, läsa artiklar mm mm. Vaknade nämligen upp och insåg att jag inte har några rena kläder som jag kan ha bland folk... Jobbigt! Skall dock försöka ta mig till jobbet ikväll för att ympa bakterier så att jag labbandet inte blir uppskjutet ännu en dag...

Bjuder på två kompisbilder. Jag kommer ständigt på mig själv med att jag är alldeles för dålig på att fota Hugo tillsammans med hans vänner... Jag har svårt för att "bara knäppa bilder", men jag måste bli bättre på det. Skit samma att kvalitén inte är på topp, de här dokumentationsbilderna är ju guld värda för både oss och Hugo om 20 år! Vem bryr sig om det är skarpa blixtskuggor, utfrätta högdagrar och igensotade skuggor?

Lite kul att båda barnen har randiga tröjor på sig i båda bilderna! :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online