torsdag 8 april 2010

Att göra

Idag har jag varit effektiv och fått mycket gjort! Känns härligt! Jag har även fått in en beställning från en studiofotografering, så jag har lite fotojobb framför mig. Superkul!

Jag har bland annat ringt Försäkringskassan och fått reda på att jag inte behöver skriva in mig som arbetssökande på Arbetsförmedlingen på måndag (samma dag som jag börjar min mammaledighet) för att behålla min SGI. Jag hade hört från annat håll att detta var ett krav och jag fick absolut inte missa det. Men det stämde alltså inte. Skönt!

Sedan har jag fått reda på från Babyproffsen att syskonvagnen är försenad. Leverantören hade sagt att "troligen kommer den nästa vecka". (Den skulle komma i slutet av mars.)

Annars har jag en massa saker här hemma som jag måste få klart den här veckan. För att hålla ordning på minnet listar jag de viktigaste sakerna här på bloggen och stryker dem efterhand som de är fixade:

ATT-GÖRA-LISTAN VECKA 14
- ringa kommunen angående rätt till förskoletid för Hugo innan bebis kommer
- sicksacka revan i mina gravidbyxor
- fota och lämna in fotouppgift 1 på kursen i Visuell kommunikation
- fota till uppgift 2 i Visuell kommunikation (lör el sön)
- sätta in foton i Hugos pärm
- redigera beställda studiobilder
- sätta in pengar på Hugos bankkonto
- städa vidare bland alla papper i arbetsrummet
- dammtorka nedervåningen
- städa tvättstugan
- köpa vårvantar och -mössa till Hugo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online