torsdag 1 april 2010

Redigeringsjobb klart



Amelie, gravid i v 34
Foto: jag
Nu är jag klar med redigeringen av den sista gravidfotograferingen jag gjorde innan jag gick på mammaledighet från studiofotograferandet!
Inväntar nu bildbeställningar från tre andra fotograferingar och jag hoppas att jag hinner få dem och bli klar med alla bilder innan bebis anländer, för det är inte så jättespännande att sitta vid datorn med en guldklimp i famnen... :)
Dessutom skall jag göra mina två fotouppgifter och därmed avsluta min kurs i Visuell Kommunikation. Skall försöka göra en bild av två till första uppgiften redan idag! Först skall jag bara se om jag kan lyckas skruva ihop Hugos "gamla" spjälsäng utan assistans. Har inte ont i magen idag så det kanske går! *hoppas*

1 kommentar:

 

blogger templates | Make Money Online