torsdag 1 april 2010

Jättegravid...

Det blev inget fotande idag. Jag satte ihop spjälsängen och bäddade iordning den. Sedan däckade jag på sängen (alltså den stora) och sov i 2 timmar! Om jag hade kunnat hade jag legat kvar lika länge till, men när jag vaknade insåg jag att jag missat lunchen och att jag var tvungen att gå upp och äta för att få mat i magen innan det var dags för dagishämtning.

Vi åkte direkt från dagis till Simsalabim för att ta igen ett av alla våra missade badtillfällen. Mysigt och roligt! Vi dök några gånger och hoppade från kanten några gånger. Vi provade även armringarna som Hugo vägrat använda i över ett halvår. Idag åkte de på utan protester. Övrig tid var det bara lek med diverse badleksaker. Hugo fick bestämma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online