torsdag 29 april 2010

Welcome back

Jag välkomnar mina sammandragningar tillbaka efter några dagars (typ 2 veckor?) frånvaro! Efter en lång och varm dusch imorse så satte känslan av mjölksyra i magen igång på allvar och efter det har känslan kommit tillbaka flera gånger idag. Ulla tyckte att hon kände en sammandragning när hon skulle mäta magen och då hade jag den där känslan av mjölksyra i magen (flera gånger faktiskt när jag låg på britsen). Själv tycker jag inte att jag kan känna att magen blir hårdare, men men.

Nu skall vi inte tro att det här betyder att det är förlossning på gång! Absolut inte. Jag räknar kallt med att bli igångsatt om 9 dagar. Men lite "skönt" att känna något annat än de tråkiga och negativa smärtorna. Sammandragningarna innebär ju i alla fall att magen tränar...

1 kommentar:

  1. 9 dagar lät så mycket så jag var tvungen att räkna på fingrarna, fast det ju egentligen var en enkel huvudräkning ;-). Men nära e de i alla fall:-). Puss & Kram

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online