måndag 19 april 2010

BB-väskan


Jeroen och Hugo kontrollerar att allt är nerpackat i BB-väskan
foto: jag
Sista uppgiften i fotokursen som jag går är att skildra människor och miljö. Jag har valt att skildra ett hem där familjen väntar på tillskott... Vardagsbilder i dokumentär stil där jag har valt att fota utan blixt och med hög ISO för att få bilderna lite "råare". Jag passar med andra ord på att utmana mig själv med att fota på sätt som jag inte är van vid. Tycker att det är ett ypperligt tillfälle! :)
Här är en av alla bilder jag tagit hittills. Jeroen och Hugo tittar igenom bb-väskan för att se att allt som behövs är nerpackat... En ganska rolig sak som vi upptäckte efter att jag fotat några bilder var att en av skvallerblaskorna som låg i väskan (väl synlig innan vi flyttade på den) hade den stora, feta rubriken: "GRAVID MOT SIN VILJA". Vad vi skrattade!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online