lördag 10 april 2010

Datum

För många veckor sedan hade vi en liten gissningslek med Ulla på MVC om vilket datum bebis skulle titta ut. Så här gissade vi:

Jeroen: 13 april (för att farbror Sjoerd fyller år då)
Ulla: 27 april (för att hennes dotter fyller år då)
Jag: 18 april (för att pappa var född då) eller 28 april (för att Tyra har namnsdag - orkar inte förklara här) eller 8 maj ("favorit" i repris med igångsättning)

Någon som har några andra gissningar? Eller som tror lika för all del...???

Såg nu att det är fullmåne den 28 april :)

6 kommentarer:

  1. Valborgsmässoafton eller 1:a maj vore väl trevligt :-)

    SvaraRadera
  2. 2010-05-05 för att det är ett snyggt födelsedatum;-). Eller 8 maj för att din mormorsmor fyllde år då - fast då får du ju vänta så länge......

    SvaraRadera
  3. Glömde att säga att jag gissar att det blir en livlig liten flicka! :-)

    SvaraRadera
  4. Jag tror på den 27 april...för då fyller jag år och det vore trevligt att fira ihop med er bebis :-)
    Kram Jenny E

    SvaraRadera
  5. Jag tror ni får en liten tjej den 1:a maj.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  6. Jag gissar på en kille som tittar ut den 26:e april. Då har folk alltid pengar när man fyller år eftersom man får lön den 25:e, Haha!
    Kram Anngelica

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online