tisdag 6 april 2010

Ordning på torpet!

Nu är BB-väskan packad! Allt förutom kläder till mig att åka hem i ligger i väskan och väntar. Jag har inte så mycket kläder som passar mig längre (och därmed förmodligen inte direkt efter förlossning heller), så jag packar nog ner något i sista stund.

Förlossningsbrevet är skrivet och är även det nerpackat i väskan!

Spjälsängen är ihopsatt och bäddad.

Imorgon skall jag försöka hinna med att sortera alla mina viktiga papper och sätta in dem i rätt pärmar. Förhoppningsvis hinner jag även fota kursbilder till Fotouppgift 1. Planen är även att ta med hela familjen för en morgontid hos Ulla på MVC och sedan följa med och lämna Hugo på dagis.

Syskonvagnen verkar inte ha kommit till butiken än, men om de inte ringer mig imorgon så skall jag ringa dem och fråga om den är på väg...

Storebrorspresenten är inköpt och inslagen!

Med andra ord så är det snart bara bebis som saknas! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online