lördag 24 april 2010

En stor dag

Idag är det en stor dag. En kär vän som bott nere i Europa i hur många år som helst flyttar tillbaka till Linköping! Wihoooo! :D Hon och hennes familj bor numera typ på typ 15 min promenadavstånd.

Deras flyttbil kommer om ett tag, så vi skall pallra oss dit. Jag vet dock inte vad jag skall göra för nytta... Hade tänkt att jag kunde serva med mat och dricka och se till att inga barn hamnar i kläm mellan möbler och husväggar, men igår fick jag sådan otrolig foglossning i ryggen att jag inte kunde röra mig utan att hålla andan av smärta! Inatt låg jag vaken 3 timmar. Kunde inte somna om för att det gjorde så ont.

Jag försöker inbilla mig att det skall vara start på värkarbetet som gör ont i ryggen, men jag VET att det inte är det. Varför skall foglossningen slå till med dunder och brak NU!?!?!?!

Nåja, vi åker iväg och så får Jeroen lyfta lite grejer, Hugo får träffa lite barn och jag får heja på de andra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online