onsdag 21 april 2010

Onsdagen

Idag skall jag åka och hämta syskonvagnen på Babyproffsen! Jag skall även kika lite på vad de har för bärsjalar och vad priset på dem är. Det kommer nämligen att bli lite meckigt med hämtning av Hugo på dagis i juni misstänker jag... Han får nämligen gå på dagis må-fre mellan kl 9-14 och han sover alltid i vagnen när jag kommer och hämtar honom.

Jag kommer inte att ställa syskonvagnen på dagis, utan han får sova i sin "gamla" vagn. Därmed vet jag inte var jag skall göra av minibebisplutt när jag hämtar Hugo... Så, det smartaste är nog att gå iväg med bebis i bärsjalen, hämta Hugo i vagnen och väcka honom här hemma när han sovit sin stund.

Vi har ju iofs kvar BabyBjörn bärsele, men bärsjal känns bättre för bebis när h*n bara är ett par veckor...

När vagnen är hemma kan jag ta min sista bild för inlämningsuppgiften, skriva klart dokumentationen och skicka in! Dessutom har jag fixat med alla räkningar så att de betalas i rätt tid den här månaden. Bebis - du kan komma nu!!! :D

1 kommentar:

  1. Kop en barsjal, de ar grymma! Jag har en looma ringsjal och en langsjal i trika (tricot slen). Har anvant bada jattemycket men skulle nog valt ett annat marke av langsjalen, tricot slen ar vaaaarm. For varm for sommaren, speciellt har. Kopte bada mina pa tradera, nya men halva priset fran affaren.

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online