onsdag 20 januari 2010

BOKTIPS! - 9½ månad

Den här boken hittade jag i bokhyllan förra veckan. Jag har redan läst den 2 ggr - en gång när jag var gravid och en gång efter att jag fått barn. Hysteriskt kul med många sanningar kring livet som gravid och som småbarnsmamma. Jag måste plocka fram den igen och läsa!

För övrigt så sitter jag vid datorn och mina papper på jobbet idag. Mina mikroskoperingar av E. coli-bakterierna vill sig inte så nu lägger jag upp en plan för hur jag skall jobba imorgon med bakterieodlingar och mikroskoperingar. Det blir fullt upp imorgon...

1 kommentar:

  1. Åh tackar och grattis till dig! Var längesen jag hälsade på här för mig med, men det är bra att du skriver så man påminns om att du finns! :)
    Hur fick du till den där räknaren på sidan? jag försökte men gav upp efter ett försök. :op

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online