tisdag 26 januari 2010

Waiting for you...


foto: jag

4 kommentarer:

  1. Hej på dig=) vad glad jag är att jag hittat hit. Är alltid lika kul att hitta andra inspirerande bloggar...jag skriver mycket om
    mat, inredning, mode och livet som ung fru och tvåbarnsmamma, men det är ju minst lika kul (om inte roligare) att läsa det andra skriver!

    Massa kramar
    /Erica

    ps: eftersom jag hittat hit känns det ju inte mer än rätt att ge dig möjligheten att se vem jag är, gillar själv inte anonyma kommentarer, hihi...ds

    http://erica.myshowroom.se

    SvaraRadera
  2. Nämen gud stackars! :(
    Klantigt utav sköterskan, sånt ska dom kunna hantera.

    Okej, vi kände mest att efter som det inte varnas för svininfluensan, och vi i sverige är så välvaccinerade (det stannar av spridningen), så kändes det för våran onödigt att ge dos 2, men det är juh upp till var och än. :)

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online