söndag 17 januari 2010

Lappen är borttagen

Usch, jag är nervös! Imorse tog vi bort lappen från Hugos rygg. Det är svårt att få tid att titta ordentligt hur det ser ut på huden för Hugo tror att jag skall kittla honom hela tiden... Men jag inbillar mig att det är röda märken på både soja och havre. Fast å andra sidan så har han blivit rödprickig över hela området där lappen satt nu under förmiddagen, så det är jättesvårt att se. Troligen är han prickig över området efter att jag drog bort lappen eftersom den är som tejp/plåster.

I kväll skall Hugo få bada och sedan tänkte jag att vi skulle sätta oss i lugn och ro framför tv:n, så kanske jag kan studera hans rygg närmare i smyg. Nicke Nyfiken funkar jättebra för att få Hugo att vara stilla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online