torsdag 14 januari 2010

Hos sjukgymnasten

Då har jag varit hos sjukgymnasten. Jag kände igen henne från förra graviditeten då jag träffade henne på en gruppinformation om träning och graviditet, samt efter kejsarsnittet då jag var alldeles omtumlad och snurrig av morfin :)

Idag och igår har jag inte haft så farligt ont. Det känns hela tiden, men känns mer som "trötthet" än smärta. Det som gör ont är att resa sig upp från sittande och då är det över blygdbenet det gör ont. Jag fick i alla fall en rad tips på övningar att göra varje dag som kanske kan hjälpa mig lite.

Tydligen så varierar mängden av hormonet relaxin som produceras i kroppen från dag till dag så därför kan det variera hur ont man har. Hoppas att jag producerar LITE relaxin i många veckor framöver! Hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online