torsdag 14 januari 2010

Gravidfoto jan 2010

Idag är det mindre än 100 dagar kvar tills bebis "skall" komma. Närmare bestämt 99 dagar. Detta firar jag genom att lägga upp en "baby-ticker" i menyn till höger :)

Fotograferingen igår var superskoj! Alltid roligt att träffa och fota sina vänner och när de är gravida så blir det extra spännande. Det blev mycket snack om barn, graviditet, förlossning, bebisar och annat i studion igår.

Jag kunde inte låta bli att redigera dessa två bilder så fort jag fick in dem på datorn. Jenny hade önskemål om svartvitt, men att behålla detaljer (i det här fallet sidenbandet) i färg. Ingen vet om det är en pojke eller flicka som ligger i magen, så vi körde både blått och rosa band :D



2 kommentarer:

  1. Kul med "babytickern"! Då vet jag exakt hur många dagar det är kvar tills jag ska ta ledigt och åka till Linköping! ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder, vilken duktig fotograf du är. Det känns overkligt att det är min mage :-)
    Kram Jenny

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online