onsdag 13 januari 2010

Trött Hugo

Idag var det tufft att lämna Hugo på dagis. Han var jättetrött! Det är hans första vecka på dagis och igår blev det en lång dag för honom då han vaknade kl 4.40, var 7 timmar på dagis varefter vi åkte direkt och hälsade på Thure, Selma och Amanda. Vi åt kvällsmat på McDonald's (!) och sedan kraschade Hugo i vagnen kl 19.30.

Så söt var han! När vi stod och väntade på bussen frågade jag om han var trött. Han nickade bestämt och gapade stort och sa: "Aaaaa" och "Yyyyy". Gissa vad det betyder? Borsta tänderna! Hans nattningsrutiner är så inpräglade att han t o m vill borsta tänderna mitt i stan innan han somnar för natten :D

Imorse vaknade Hugo kl 4.40 igen. När vi skulle gå till dagis kl 8 var han så trött att han blev ledsen för att jag satte honom i vagnen istället för att lägga honom ner i hans säng... Vi kramades lite extra på dagis innan vi sa hejdå. Hans "extramammor", favorittjejerna i 5-årskullen, var där båda två, så jag tror att han var ganska nöjd när jag väl gått därifrån även om det blev många tårar, pussar och kramar idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online