måndag 4 maj 2009

Fler blommor



Jag förstod på Jessicas blogg (Aurora Studios) att körsbärsblommor just nu är väldigt populära att fota och jag har själv sett flera fotobloggar där bilder på dessa vackra blommor lagts upp. Jag vill absolut inte vara "som alla andra", men jag visste inte om just denna blommas popularitet igår när jag var ute med kameran i högsta hugg ;) Och eftersom jag fick så många bilder så dekorerar jag ändå gärna min blogg med fler körsbärsblommor.
Hugo och jag har varit på Öppna Förskolan idag för första gången på en månad. Han har blivit lite tuffare nu och vågar gå fram till de andra, lite större barnen. Skönt att lite av hans blyghet har lagt sig. När vi kom hem var han jättetrött och gick genast fram till skåpet där vi gömmer dvd-spelaren. Han visste precis vilken film han ville se; Madagaskar! Det är den stora favoriten! På andra plats kommer Pinocchio.
Hugo fick mellanmål (melon och smörgåsrån) till filmen. Sedan var han så trött att jag beslutade mig för att ta en promenad med vagnen så att han fick sova lite. Det gick nästan bra. Hugo var på väg att somna flera gånger, men började hosta. Till slut blev hostan så illa att han hulkade som om han var på väg att kräkas och upp kom en massa skummigt slem. Stackarn! Är han på väg att bli sjuk måntro? IGEN! :( Nu har han sovit i sin säng i 2 timmar. Jag vågar inte väcka honom... Ingen kvällsmat har han fått stackarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online