fredag 22 maj 2009

Morgondagens plåtningar

Sitter och planerar morgondagens plåtningar för fullt. Under eftermiddagen idag blev det bestämt att jag skall fota Angelica Jansson på förmiddagen. Det var lite osäkert på om det skulle bli av, men det blev det. Angelica är en suveränt duktig modell som jag beundrat sedan jag började fota modell- och porträttbilder. Hon är mycket mångsidig och poserar ända ut i tåspetsarna.

Sedan är det lill-Emma som skall fotas. Får inte glömma leksaker att vifta med för att få hennes uppmärksamhet!

Sandra Hila och hennes dotter är inbokade efter detta. Har inte hört av Sandra på ett tag, men jag räknar med att de dyker upp.

Sist men inte minst så är det Hugo som skall in i studion och smila upp sig. Får inte glömma hans kläder!!!

Jag kommer att vara helt slut efter morgondagen! Men skoj skall det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online