lördag 30 maj 2009

Riddarspelen


Nog om eländet i världen!

Idag har vi varit på Riddarspelen vid Ekenäs slott. Kameran åkte såklart med och det skall bli spännande att se om jag hittar några bra bilder på minneskortet. Bilden ovan är oskarp - jag hann inte riktigt med utan skärpan ligger på pilarna på ryttarens rygg... Som fotograf skall man väl inte visa upp misslyckade bilder, men jag tyckte att den var cool ändå så den fick vara med här på bloggen ;)

Det är inte riktigt sådana här bilder jag brukar ta så lite får jag klura på hur jag skall lägga färger o dyl. Jättekul med något nytt!

På tal om något nytt. Imorgon kväll hoppas jag att jag hinner med att redigera de sista bilderna på vackra Angelica i temat Rock. Är nyfiken på vad allmänheten tycker om dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online