fredag 8 maj 2009

Videofrossa för släkten

Det är många som följer min blogg nu och det tycker jag är jätteskoj! :) Hoppas att ni finner nöje i att läsa det jag skriver och att ni stannar kvar. Jag började blogga på min hemsida i slutet av 2007 för att uppdatera släkt och vänner om hur det gick med graviditeten och sedan även hur utvecklingen gick framåt med den nyfödde Hugo. Sedan dess har jag utökat mitt bloggande och skriver om allt som faller mig in. Idag vill jag dock vissa några videos på Hugo för att nöja släkten ;)

Hugo försökte få tillåtelse att gå ut igår trots att han var sjuk. Han tyckte att om han tog på sig TVÅ mössor så borde det vara OK.... :D

Passar även på att lägga upp ett klipp där jag ivrigt försöker få Hugo att dansa loss. Men som vanligt när man har kameran framme, så går det sådär...

När man är sjuk får man hitta på nya lekar att fördriva tiden med... En populär lek är att jaga kameran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online