fredag 15 maj 2009

Min lilla stora sömntuta!!!


HUGO SOV HELA NATTEN INATT!!! UTAN ATT JAG BEHÖVDE GÅ IN TILL HONOM EN ENDASTE GÅNG!!! Jag tror inte att det är sant :) Från kl 19 till kl 05. 10 timmar! Min älskling!!! Och jag fick sova ca 6 timmar i sträck, längre än på 1½ år!
Hugo måste vara jättetrött för idag somnade han när vi var i affären. Under tiden jag pantade flaskor, det som låter så illa. Han har ju alltid varit superkänslig för ljud, men nu sover han så bra så bra och låter inte någonting störa honom :D Gissa om jag är lycklig!!!
Vi var på Öppna förskolan igår. Hugo fick plantera 2 solrosfrön och måla en tavla på staffli. Man riktigt såg hur glad han var och hur spännande han tyckte att det var. En konstnär måntro.
Slänger in en gissningstävling här också. Vems är handen på bilden???

2 kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online