söndag 3 maj 2009

Gamla bilder


Foto: Laila Villebeck

Jag har suttit och tittat igenom lite gamla bilder och blir förvånad över hur mycket jag har utvecklats! De flesta bilder vill jag inte ens visa upp... Jag var nöjd med dem när jag skapade dem, men nu tycker jag många är crap. Det gäller även bilder som jag bara tog för 2-3 månader sedan! Det är inte klokt vad mycket man kan lära sig på kort tid.

Bilden här ovan är ett gammalt analogt foto från 2006 om jag minns rätt. Lena Ph höll konsert på Liseberg. Filmen är pressad och därmed är bilden mycket kontrastrik och kornig. Ganska vackert när man ser det på papper!

Jag vill jättegärna ge mig på att fota konserter igen! Otroligt roligt! Kanske skall satsa på någon eller ett par Lisebergstillställningar i sommar. När Hugo kan somna tryggt i pappas närhet kan jag åka iväg en kväll. För den här Lena Ph-konserten tog jag bussen till Göteborg på dagen, plåtade och åkte bussen tillbaka sent på kvällen/natten. Något att fundera på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online