lördag 23 maj 2009

Härlig dag i studion

Ah! Känns skönt att vara hemma igen efter ett hårt dagsverke i studion. Blev lite stressigt imorse och jag glömde ta med mig ett och annat som jag tänkt ha med mig, men inget livsviktigt så det löste sig ändå. Har känt mig lite som en skunk hela dagen dock. Ofräsch. Aldrig bra när man skall träffa folk. Men men.

Tyvärr fick Sandra ställa in sin plåtning. Men Angelica, lilla Emma och Hugo jobbade på framför kameran. Bjuder på den första testbilden från dagen. Angelica i temat rock!

Vi började med en vanlig ljussättning, men sedan utmanade Angelica mig med att sätta färgat ljus och det var riktigt kul! Dessutom vrickade jag till ljussättningen så att det blev rejält motljus och överstrålning in i linsen. Hoppas på att Angelica tycker att det är lagom crazy :p Jag bryter gärna mot ljussättningsregler. Samtidigt vill jag lära mig sätta "det perfekta ljuset". Jättekul att få blanda lite av varje! Resultatet kommer upp så småningom. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online