fredag 12 juni 2009

Bröllopsfotografering - Jag är redo!


Daniel och Amanda, Florens, Italien 2005
Foto: jag (med min urusla kompaktkamera - ursäkta den dåliga bildkvalitén)
Nu dröjer det inte länge innan jag skall fota mitt första bröllop. Jag skall åka ner till Småland till ett kanske lite annorlunda bröllop än det "traditionella". Brudparet önskar i alla fall lite annorlunda bilder och sånt gillar ju jag ;)
Mitt största bekymmer är att jag inte har en extrakamera att ta med mig ifall min skulle bestämma sig för att gå sönder just den här dagen. Egentligen vill jag köpa mig en ny kamera, men den jag vill ha kostar 15000 kr och de pengarna har jag inte riktigt... Får göra fler betaljobb så att jag har råd att köpa den!
Ingen som har ett Nikon kamerahus att låna ut till mig under en dag? Please!?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online